تلفن:  02166304665  | 02166304667 | 02166304668  |  09129638918  تهران، بازار آهن شادآباد، بهاران یک، بلوک 34، پلاک 54

با توجه به نوسانات قیمت ، لطفا قبل از خرید تماس حاصل فرمایید.

خط تولید لوله کاروگیت

خط تولید لوله کاروگیت

خط تولید لوله کاروگیت ، برای تولید انواع لوله پلی اتیلن دو جداره استفاده می‌شود. تولید کننده لوله هایی است که به صورت موج دار یا اسپیرال ساخته می شوند و این لوله ها در پی ریزی ، انتقال آب باران خیابان ها و یا فاضلاب کاربرد دارد. این لوله ها می تواند در حین زلزله انعطاف پذیر باشند .

این لوله ها در سایزهای مختلف در استانداردهای مختلف تولید می شوند.

خط تولید لوله کاروگیت

تکنولوژی های تولید لوله کاروگیت

برای همه کاملا شناخته شده است که لوله های کاروگیت می توانند از نظر صرفه جویی در مصرف مواد، خواص جریان هیدرولیک خوب و مقاومت فشاری بالا ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهد. برای همین دلای لوله های کاروگیت رشد استفاده زیادی را در سالهای اخری نشان داده اند که نتیجه آن توسعه مداوم این محصولات بوده است.

در اینجا هدف ما این است که به شما دید کلی از ویژگی های اصلی، انواع و تکنولوژی های تولید لوله های کاروگیت را انتقال دهیم و نشان دهیم که لوله های کاروگیت در کاربردهای انتقال آب و فاضلاب چقدر خوب عمل می کنند به خصوص در مقایسه با رقیب های اصلی آنها یعنی لوله های بتنی و لوله های پلی اتیلن.

لوله های کاروگیت اوایل از ویژگی های آنها برای تقاضا در استفاده در داکت های مخابراتی تقاضای زادی داشته اند اما با توجه به مقدار زیاد انتقال مواد، داکت کشی کابلی اکنون با لوله های آب و فاضلاب برای عمران زیرساخت ها مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله های کاروگیت می توانند با رنج وسیعی از مواد مانند  پلی آمید (polyamide) ، الاستومرهای ترموپلاستیک (Thermoplastic elastomers) و لاستیک های ترمو پلاستیک (Thermoplastic Rubber) و  تفلون (PTFE) ساخته شوند اما مواد اولیه درجه یک که برای ساخته لوله های کاروگیت برای انتقال آب استفاده می شوند از پلی اتیلن با دانسیته بالا (HDPE) و بعد از آن پلی پروپیلن (PP) و پلی وینیل کلراید پی وی سی (PVC) استفاده می‌شود.

برای دیدن لیست محصولات لوله های پلی اتیلن کلیک کنید.

پلی کاران از سال 1381، فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن شروع کرده است. ساخت انواع قطعات تزریقی، اتصالات دست ساز، ساخت لوله آبیاری و به ویژه ارائه خدمات لوله کشی و کشاورزی از جمله فعالیت های این شرکت در ابتدای فعالیت حرفه ای بوده است. برای کسب اطلاعات و مشاوره رایگان کلیک کنید.

برای خرید محصولات پلی اتیلن و اطلاع از قیمت ها با پلیکاران تماس بگیرید.

 

 

منوی دسته های خود را در Header builder -> Mobile -> Mobile menu menu -> Show/Hide -> Choose menu تنظیم کنید.
سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مشاوره و دریافت پیش فاکتور
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید